Writer's thought

"I write what I think.
But, sometimes our feelings is difficult
to be disclosed with words".

How do you rate my blog?

Tuesday, September 8, 2009

Berbuke puasa di Padang MPK

ptg td aku bukak pose kat luar
bersama2 ngan housemate aku
serta member2 yg laen

kitorang gerak kul 5 ptg
pg ngan moto jew
tp,ade gak yg pg ngan kete
tp,aku lbh ske naik moto skang
psal aku bru belajar jln2 ngan moto
bukan x prnh naek sblm nie
tp,jarang sgt laa aku bleh naek moto
naseb baek housemate aku ade moto
bleh laa jgak aku merase
hak3

kitorg smpai kat kuantan kul 6 ptg
tmpt pertama yg kitorg tuju adalah padang MPK
kat sne ade bazaar ramadhan
so,kitorang decide nak bukak pose kat situ je

round puye round,
selesailah xtvt membeli makanan tuk berbuke
so,kitorg cri port yg sesuai atas padang MPK tue
smbil2 tunggu azan tue,
smpat jugak laa aku snap beberapa keping gmbar
kan dah ckp yg aku nie photoholic
hak3....(^__^)

muke2 kelaparan

sabar,sabar,azan dah dekat..

rilek-rilek,dok azan lg...

control,control,ade org amek gambar...

burn,burn,awek comel nung....
ayunye laa apon nie...
jgn dow,malu aku..(budget ensem)
woo,dasyat2..

1 comment:

  1. ktorg(sume dak pmpuan a22) pn bkk kt padang MPK gak..
    tp bru smlm...
    best gak kt ctu..
    beli mknn kt bazar n mkn ramai2..
    kire leh rase gak r cmne suasana kt sane..
    huhu

    ReplyDelete

Bye Myspace Comments