Writer's thought

"I write what I think.
But, sometimes our feelings is difficult
to be disclosed with words".

How do you rate my blog?

Sunday, September 6, 2009

Segan


haa,dah bce cerite kat bawah nie.kelakar kan..
sebenarnya aku pon penyegan orangnye
lebih2 lg ngan dak pompuan..
mmg aku kurang rapat sket ngan dak pompuan..
bkn pasal aku sombong @ aku gay ok...
i'm normal lorr..
tp,xtau psal ape aku bleh x rapat ngan dak pompuan
tuk dak2 pompuan yg knal aku...
jgn tersinggung lak klu aku x tegur korang..
klu t'jpe kat tgh2 jln,aku buat bodoh je,jgn marah ek..
mmg aku camtu...


2 comments:

  1. hahaha
    memang aku akui, kwn aku yg sorg ni memang penyegan orgnye bl dgn dak2 prempuan..
    aku alami sendri tyme survey camp ari2..
    tp bl dah lame kenal, ok lah Amir ni..
    Lg ok tyme dy buat keje..
    sangat penuh rajin..
    Mcm masuk2 semak 2, memang keje dy jelah..
    xde org lain..
    Bgs Amir!!=]

    **mir, pnt aku puji ko ni..
    xkn xde pape saguhati kot..
    belanje makan ke..hahaha

    ReplyDelete
  2. haa,puji x ikhlas ek..
    papepon,ten-q byk...
    atas jasa korang gak aku dapat 'A' surveycamp tue..
    "ape yg penting?kerjasama..."
    ye dak???

    ReplyDelete