Writer's thought

"I write what I think.
But, sometimes our feelings is difficult
to be disclosed with words".

How do you rate my blog?

Thursday, September 3, 2009

Ganu Part 2

30 ogos 2009

pagi tue,puye la bising si 'Apon',projek manager kitorang coz kitorang bangun lewat.janji nak kumpul kat bangunan TDM kul 9,tp last2 kul 9 tue,aku,Alloy n Jepar bru bgn tido je.buat bodoh je ngan teriakan Apon.kesian lak aku tgk die.ye laa,aku ngantuk giler time tue psal tgk bola smpai kul 3pg.

Apon yg tgh tension


tepat pukul 10pg,kitorang pun smpai laa kat menara TDM tue.Apon,Pali,Natrah n Zizan terus masuk ke pejabat TDM tue untuk meninterview.tinggal la yg selebihnye kat luar cam anak yg ditinggalkan oleh mak bapak.xde hala tuju.duduk je kat luar cam orang bodoh.


huu,sakitnye ati kitorang ble pakai smart2,tp juz duk kat luar jew.duk tunggu cam orang bodoh je kat luar tue.org yg lalu-lalang kat situ pon dah pandang semacam je kat kitorang.org lalu je taye,asal lalu je taye.

"adik watpe ramai2 kat sini??"
"ade interview kerja kew??"

klu korang,korang nak jawab ape??merah n pucat semacam je muke aku time tue.nasib baek laa ade kwn aku nie yg jenis skema sket pg jawab soklan pak cik-pak cik n mak cik-mak cik tue.sape x heran kan,duk kat luar office ngan pakai pakaian yg mengalahkan perdana menteri nie kan.tp,duduk buat bodoh je kat luar tue cam org mintak sedekah.


so,sementara duk menunggu dorang 4 orang tue,kitorang pg laa jln2 cri makan.haa,xde laa.bulan pose nie,mne bleh mkn siang,ye dak??jln2 sekitar Istana Maziah,snap gmbr 2,3 keping wak kenangan.aku plak,cam x penah dtg ganu.lebih2 je posing.bese laa,gua kan photoholic.hak3....

nie laa istana maziah wei!!


No comments:

Post a Comment