Writer's thought

"I write what I think.
But, sometimes our feelings is difficult
to be disclosed with words".

How do you rate my blog?

Sunday, August 23, 2009

1st day b'puasa



haa,camne berpuasa tuk ari yg pertama??bg aku,sronok sgt3x coz family aku sggup dtg melawat aku kat UMP nie coz mggu nie aku x blik umah.mmg penyayang family aku kan.i'm glad to be in dis family.so much caring n love they give 2 me especially my mom laa.aku pon dah rindu sgt2 kat diorg.yela,dah 2 mggu x blik umah kan...(^__^)






sempat la posing sket2 ngan family aku.nak try test hp bru la konon.hak3.tp,yg x bestnye,cume aku ngan abg,abg ipar n anak sedara aku je yg posing.yg laen semua xnak.malu kot....








lagipon,aku rindu sangat2 kat anak sedara aku yg sorg nie.cute x??mmg laa cute,ye dak.tgk laa spe uncle die.hak3.puji diri sendiri lak.melampau btol laa aku nie kan.xde laa,aku x se'cute' anak sedara aku nie.die jauh lebih comel dri aku.











kitorg bukak pose kat tanjung lumpur.ramai giler manusia kat situ.nasib baek family aku dapat tempah 1 meja.klu x,naye laa.terpaksalah cri restoran laen.bukan xnak mkn kat laen,mmg kat situlah tmpt yg family aku selalu makan klu dtg kat kuantan nie.dah jadi restoran kegemaran laa plak.mmg x sah klu x mkn kat situ klu dtg kuantan nie.ketam steam die mmg baek puyelah.pg laa try klu korg x caye.try skali,pasti nak tambah lg.ceh,promote kedai org laa plak...(^__~)








hmmm...meleleh air liur sementara tggu waktu berbuke.mmg xleh tahan laa bro












macamane nak tahan klu semua benda yg sedap2 dah ade depan mate,ye dak.semua sodap2.rambang mate dibuatnye.sotong ade,ketam ade,udang ade,dan yg paling best skali mestilah ikan bakar,ye dak...




adiezul ashraff yg sentiasa senyum


kecik-kecik dah pandai posing

No comments:

Post a Comment

Bye Myspace Comments