Writer's thought

"I write what I think.
But, sometimes our feelings is difficult
to be disclosed with words".

How do you rate my blog?

Monday, August 31, 2009

Ganu Part 1

29 ogos 2009
semua housemate aku datang ke negeri tumpah darahku,Terengganu untuk menyiapkan satu projek study under Islamic Institution.aku yg mmg duk kat KT dah awal2 lg blik umah,sejak ari khamis lg sbb kelas byk yg batal.so ptg sabtu tue,aku pon kluar laa tuk menjemput diorang kat Kuala Ibai sebab aku yg uruskan penginapan diorang.pada awalnye,aku plan nak suruh diorang tidur kat umah kedai aku kat Chendering,tp bile dah sampai,pintu lak xleh bukak sbb t'salah kunci.puye laa benggang aku time tue.tp,xleh nak salahkan orang laen coz itu mmg salah aku.pejabat ayah aku plak tutup ari tue coz ari sabtu,ganu kan cuti ari sabtu.aku plak malas nak blik umah kat setiu untuk ambil kunci spare ngan abang aku.so,aku terpaksa gune plan B.plan B nye plak adalah tidur kat hotel.aku mmg dah ready awal2 lg dah.aku dah suruh pon personal assistant ayah aku booking bilik ari sabtu lepas.juz tggu kitorang masuk je.so, kitorang pon check-in laa kat Hotel Felda Residence Kuala Terengganu.hotel bru lg.mmg best laa tido kat situ.semuanya lengkap.lokasi pon strategik giler.mmg bleh nmpak seluruh bandar KT.dah xyah jalan2 dah.tgk dari situ pon dah puas hati.haa,cam promote laa plak.ape salahnye,ye dak???

Hotel Felda Residence


Bilik kitorang


lepak2 smbil tgk TV



No comments:

Post a Comment

Bye Myspace Comments