Writer's thought

"I write what I think.
But, sometimes our feelings is difficult
to be disclosed with words".

How do you rate my blog?

Monday, August 17, 2009

Post aku yg pertama

Sebenarnye idea nk buat blog ni dah lame dah ade dalam kepala aku ni, cume mase, wang n keadaan je yang tidak menentu menghalang pembentukkan blog ni pada awalnya. Minat dan keinginan nak buat blog ni sbenarnye bermula bile aku maen2 buat homepage pstu upload kat ntah mane2. Bile bukak intrnet n tengok hasil kerja kite sendiri, sbenarnye ia memberi kepuasan untuk aku. Macam memberi kehipuan baru untuk aku. Hahahaa. Tambah pulak ak dah bosan maen friendster (wtf). Hari2 aku bukak je friendster, bnde same yang aku buat, tgk profail, balas komen, tgk gmbr,pstu komen balik, tgk gmbr balik last2 aku pnt ak mngantok aku tdo. Jadi aku pkir apela sgt klau aku buat blog. Jauh bezanya dgn friendster.Boleh tulis2..upload gmbr bnyk2..n lagi satu hati aku puas. Biarla korang tak suke n x puas hti bace pun, janji aku yang puas. Haahaha…(~__^)

No comments:

Post a Comment

Bye Myspace Comments