Writer's thought

"I write what I think.
But, sometimes our feelings is difficult
to be disclosed with words".

How do you rate my blog?

Friday, August 21, 2009

ahlan wasahlan ya ramadhan



yup,esok dah start bulan pose.so,ape lg.kurang-kurangkanlah ape2 tabiat yg boleh memudaratkan pose korang tue ek.aku pon sme gak.brenti2 laa ngumpat org tue.sory ek kpd sesapa yg ade terase hati,aku terkasar bahasa ke kat org,buat salah ke kat korang,ade terhutang pape ke(klu ade ckp ek,jgn simpan2,aku xtau kot2 aku x ingat nk bayar,tp,setau aku,aku x prnh b'hutang ngan org).harap dapat maafkan aku.ye,bulan2 pose camni,kan elok klu kte bermaaf-maafan.xkan nak tggu smpai bulan syawal kot.ye dak....(^__^)










Puasa dah dekat sangat2. Kalau diikutkan masa post ni ditulis, malam ni secara rasminya akn mula solat tarawih dan luse kena bangun awal pagi untuk bersahur. Seboleh-bolehnya aku nak puasa kali ni jadi puasa yang betul2 puasa yang diterima oleh Allah. Kalau boleh aku tak nak buat bnde2 yg bleh kurang phala puasa aku macam mngata orang, tingkah laku buruk n lain2. Siapa tak nak puasa die diterime ye dak?










Dikesempatan ini aku ingin mngucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat islam di seluruh dunia terutamanya pembaca blog aku ni sendiri. Mintak halal dan mintak ampun jgn doa buruk2 sbb dah nak puasa ni. Kang ade je yang batal puasa nanti kang rugilaa sangat2. Selamat menjalani ibadah puasa dan jangan lupe nak niat pose lak,kan sje je pose tue.









alaa,budak2 pun pandai pose.xkan kte xleh kot.malu laa kat adik2.x kire laa ape2 dugaan & cabaran pon yg datang.kte mesti lawan kte puye nafsu tue.semua tue berpunca daripada diri kte sendiri gak.nak salahkan setan xleh coz depa2 semua tue dah kna ikat tuk sebulan.so,jgn bg byk alasan k...














so,aku ucapkan selamat berpuasa & selamat berterawih.jgn malas2 okey.









'juz go n dun ever coming back'

No comments:

Post a Comment