Writer's thought

"I write what I think.
But, sometimes our feelings is difficult
to be disclosed with words".

How do you rate my blog?

Thursday, August 20, 2009

kesedihan tahap dewa



haa,melampaunye tajuk post aku hari nie.tp,papepon,mmg aku tgh sedih giler skang.psal ape???haa,itu yg kte x tau....hak3.xdelah.seriously,i'm very sad now.hp aku yg amat aku sayang telah rosak.ntah,xtau sebab ape.tgh syok maen game football manager,tibe2 je skrin jd gelap.siot btol laa...pas2,aku anta kedai tuk dibaiki.tokey kedai tue cakap masalah LCD.so,aku tinggal laa hp aku tue kat die selama 4 hri(lme giler dorg baiki hp aku)...

4 hri selepas tue,aku pon pg laa kat kedai tue blik dgn harapan hp aku tue dah siap dibaiki.but,another thing was happened.sob2,tokey tue ckp blom siap lg,maybe besok bru bleh amek.puye laa panas hati aku waktu tue.spe yg x marah klu janji laen buat laen,ye dak.eii,mcm nak bakar je kedai hp tue.


keesokkannye,oleh sebab aku ade ko-Q dri kul 4 smpai kul 6 ptg,jd xleh pg amek hp aku tue,so aku kirim kat pali ngan senyap,alang2 diorng nk pg kuantan tuk bli tiket bas blik kg.tepat jam 6.30 ptg,pali call aku n die ckp hp aku dah xleh baiki.siot puye kedai,klu xleh baiki tue ckp jelah xleh baiki kan senang,nie buat rugi mase ngan duit aku je.klu ckp awal2 kan senang.bleh aku cri 'pengganti' awal2.nie x.semggu aku x call family aku tau.dah laa tension coz xleh blik umah mggu tue coz mlm sabtu ade test numerical method.naseb baek result bagus.hak3,x sia2 pergorbanan untuk x blik umah mggu tue...


nie laa hp kesayangan aku tue.hadiah hari jadi yg ke-19 aku.my lovely mom yg bagi.psal tue aku sayang sgt tue.tp,skang dah rosak.aku simpan buat frame lekat kat dinding bilik aku.hak3(jgn percaya).bende org bg kan,mesti laa kna hargai.ye dak...

so,pesanan aku tuk korg n diri aku sendiri,start hri nie kna laa jge brg elok2


No comments:

Post a Comment

Bye Myspace Comments